Frokostseminar: Kundereisen kartlagt, hva nå?
Dette arrangementet er gjennomførtDato & tid
15.11.2018 08:00 — 15.11.2018 09:30
Frokostservering fra 8, programstart 8:30
Fri inngang
Arrangør
Creuna Oslo
Sted: Creuna, Oslo
Frokostseminar: Kundereisen kartlagt, hva nå?

Seminar med fokus på unike opplevelser gjennom hele kundereisen.
Publisert 12.11.2018
Å kartlegge kundereisen er bare første skritt mot bedre kundeopplevelser. Det viktigste gjenstår: Å skape opplevelser med en egen unik signatur, som engasjerer både kundene og egen organisasjon som skal «levere» opplevelsen.
Creuna inviterer til frokostseminar 15. nov, og belyser hvordan de jobber for å skape unike opplevelser gjennom hele kundereisen, og forankre disse i egen organisasjon. De viser blant annet eksempler fra Urban, som nylig ble kåret til «Årets stjerneskudd» på netthandelskonferansen Load.
NorgesEnergi vil dessuten komme for dele fra sin tilnærming og arbeid for å løfte kundeopplevelsen til et nytt nivå.
Les også: