Backstage hos Media Bergen

Dato & tid
14.03.2018 15:00 — 14.03.2018 17:30

Sted: Kong Christian Frederiks plass 3, 5006 Bergen

14. mars åpner Media Bergen dørene igjen for kunder og samarbeidspartnere

Publisert 22.02.2018

«Vi inviterer deg inn til ulike foredrag, slik at du kan få et innblikk i hva vi holder på med. Her presenterer vi alt fra arbeidsprosesser, gode caser, tips og råd og kanskje noen utfordringer underveis.

7 ulike foredrag blir gjennomført fra 15–17.30. Du kan velge hvilke foredrag du ønsker å gå på og hvert innlegg varer i ca. 20 min. Det vil bli en minglepause kl 16:00–16:20, der vi serverer pizza og noe godt i glasset. NB: Førstemann til mølla får foredragsønskene sine oppfylt. Det vil nemlig være begrensete plasser da vi arrangerer i våre egne møtelokaler.

Media Bergen begynte med Backstage-arrangementer som et internt arrangement for at ansatte skulle bli kjent med hva som rører seg andre steder i gruppen. Dette er andre gang vi inviterer kunder og andre venner med og vi kan love en uformell, ærlig, tett og samtalebasert seanse. Dette er IKKE akkurat en stor, upersonlig konferanse :-)»

Foredrag

Cox:

Hør hvordan vi når ut til Skandinaviske leger med relevant og interessant innhold.

Hvordan bygge et unikt innholdsunivers for leger
i Skandinavia? Hvordan kan godt innhold føre til at leger velger å vikariere i Norge? Hvilke virkemidler har vi brukt for å tiltrekke oss oppmerksomhet? Få med deg informasjonen om konseptet «Vi er læger»

Oktan Bergen:

22 238 måter å bli sett

Hvordan bli sett med budskapet om å bruke re eks? Bli med inn i idéprosessen, planleggingen og gjennomføringen av årets re ekskampanje for Skyss - byggingen av «verdens største re eks» på Torgallmenningen.

Keyteq:

Keyteq & Google Partnership - What’s New?

Brief History of Digital Marketing. What is Programmatic Marketing? How Big Brands Utilize DoubleClick by Google.

Apility:

GDPR trer i kraft i mai. Som databehandler som har mange kunder med store mengder kundedata har vi måttet forberede oss godt til dette. Vi snakker litt om regelverket, hvordan vi har forberedt oss, hva du må gjøre for å bli compliant og hvorfor du enda ikke er for sent ute dersom du ikke har startet.

Respons:

17 500 næringslivsledere – hvordan går det, og hva er forventingene?

4 ganger årlig i drøyt 6 år har Respons Analyse og Sparebanken Vest v/Vestlandskonferansen spurt næringslivsledere i de 4 Vestlandsfylkene om deres erfaringer og forventinger. Til sammen er 17 500 intervju gjennomført. Hva er formålet med undersøkelsen, og hva kan resultatene brukes til?

Digitroll:

nopCommerce, e-handelsplattform for alle!

Digitroll forteller dere om e-handelsplattformen nopCommerce og hvilke muligheter en nettbutikk basert på denne plattformen gir.

Du får vite mer om:
• System - nopCommerce
• Integrasjon og viktigheten av det

NorPR:

«En helt syk lansering»

Ny nesespray kom på markedet 15.februar 2018.
Hvordan lansere et revolusjonerende nytt helseprodukt uten å bli latterliggjort av presse og konkurrenter. Hvordan bygge kjennskap og kunnskap om et produkt på en troverdig måte når det er så mange sterke konkurrenter globalt? Hvordan ta avgjørende veivalg?