SRF FagFrokost: En bedre kundeopplevelse med beacons og sensorteknologi

PÅMELDING

Tid
08:30 09:30

Kl
8:30–9:30 (registrering fra 8:00)

Pris
Gratis for medlemmer
(850,- for ikke-medlemmer)

Sted: Akvariet, Bergen

OktanOrangeriet, Akvariet og Apility forteller om Design Thinking-prosessen som har formet kundeopplevelsen hos en av Bergens toppattraksjoner

På denne FagFrokosten får du høre mer om hvordan Akvariet i Bergen tar i bruk ny teknologi for å skape en enda bedre og mer skreddersydd opplevelse for sine besøkende. Smart bruk av kundedata gir Akvariet nye muligheter for markedsføring og dialog, men hvordan løser man utfordringene i forhold til den nye personvernlovgivningen som kommer i 2018 (GDPR)?

Foredragsholdere

Geir Olav Melingen
Direktør, Akvariet
– Akvariet skal gi de besøkende lyst å lære mer om livet i havet, og ny teknologi gir oss en fantastisk mulighet til å skape denne lysten. Geir Olav forteller om bakgrunn for innholdet i løsningen.

Stephan Meyer 
Daglig leder, OktanOrangeriet
– Sammen med ansatte på Akvariet og en mengde besøkende, har vi vært gjennom en omfattende strategisk prosess etter Design Thinking-metoden. Stephan forteller om prosessen hvordan og bakgrunnen og innholdet i denne prosessen.

Olav Øyen
Gründer og daglig leder, Apility
– Olav leder oss gjennom hvordan den teknologiske plattformen fungerer, og viser hvordan en med god struktur i kundedataene sine kan markedsføre smart over flere kanaler med samme kundegrunnlag. Han går også gjennom utfordringene rundt den nye personvernlovgivningen som blir innført til neste år.